Monday, April 30, 2007

Mi is az az ARC?

Kedves Ifjak!

Megalakult az Anti River Club(ARC), mely elsőrendű céljául tűzte ki hogy megszabadítsa Baja városát az agymosó pénzorientált szórakozások melegágyától, a River side pub nevű "szórakozóhelytől"!

Talán ti is észrevettétek már hogy rengeteg társunkat bekebelezte ez a fertő! Tennünk kell valamit ellene! Barátságok szakadnak meg, közös jövőtervek vállnak a páb martalékává, és mi mit teszünk?! Tétlenül nézzük, ahogy hétvégéről hétvégére élőholt fiatalok százai masíroznak a halászpartra!!!

a Club alapító tagjai: Letenyei Márk és Bubor Milán

Bubor Milán:

- Mindig fontos szerepet töltött be az életemben a családom és büszke voltam kiegyensúlyozott kapcsolatomra a húgommal. Egy este aztán azzal állt édesanyám elé hogy a bnőivel szeretne szórakozni egyet, mit ad isten, a Pábot választották

…elnézést.. nehéz erről beszélnem...

Azóta már csak árnyéka önmagának, alig látom őt a házban, popcornos matricákkal aggatja tele a szobáját. Ha kérdezek tőle valamit „Represent Represent Kuubaaaa” felkiáltásokkal válaszol és elkezdi rázni a fenekét! Én mindent megpróbáltam, megmutattam neki a kedvenc rock számaimat, rohamot kapott és csak egy Dj Kövér mixel lehetett lenyugtatni.

Azért alapítottuk ezt a klubbot, mert tudjuk, hogy sokan kerültek hasonló helyzetbe, és segíteni szeretnénk mindenkinek, talán egy szép nap a húgom is a régi lesz…

Letenyei Márk:

- Olykor nehéz a tükörbe néznem, hiszen én is megfordultam párszor a Pábban, de mentségemre váljék, mindig rossz szájízzel hagytam el a létesítmény. Ohh hány álmatlan éjszakát okozott a nyomorgás, a 30ezer forintos pólók látványa és a sör, e csodás nedű lényegének megalázása (gondolok itt a 3-4 száz Ft-os árakra)!

Az rémálom szerencsére már a múlté, köszönhetem ezt a Rehabilitációs programunknak, melynek kifejtése a készülő oldalon megtalálható lesz, ne aggódjatok.

A történetem Happy End szagú, azonban nem mindenkinek sikerül letenni a Pábot.

Nehéz kimondanom, de a barátnőm sajnos gyenge volt!!!!

A Páb elszakította tőlem a szerelmemet, a hűnek hitt társamat, a lányt, akinek megtépázott szívemet fenntartások nélkül odaadtam volna. Ő azonban inkább a csillogást, a kulák srácokat és a tömérdek ismeretlen ismerőst választotta, akik üres szavaikkal magukhoz édesgették és olyan hálót fontak köré, melyet sajnos képtelen voltam átvágni. Kudarcot vallottam, a Pábbal szembeni egyedüli harcomat elvesztettem, de tudom hogy együtt képesek leszünk FELSZABADÍTANI embertársainkat, barátainkat, barátnőinket! Segítsetek, hogy mi is segíthessünk.

Kicsim, tudom, hogy egy napon még a karomban tarthatlak……

Addig is HARCOLNUNK KELL!!!!!

Csatlakozzatok az ARChoz , együtt győzedelmeskedhetünk!!!

ARC a dicsőséges HARC!

No comments: